عصر امروز؛

نشست خبری سال‎روز سوم خرداد در خرمشهر برگزار شد

نشست خبری سالروز سوم خرداد، گرامیداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ - 19May 2019

برگزاری نشست خبری سالروز سوم خرداد در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر عصر امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) در نشست خبری ستاد سوم خرداد، ضمن تبریک ماه رمضان اظهار داشت: در روز سوم خرداد امسال علاوه بر اجتماع نیروهای مسلح، همایش بزرگ فاتحان خرمشهر با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی در صحن غدیر مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا برپایی نمایشگاه صنایع دریایی، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با مشارکت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و شرکت نفت و گاز اروندان، مراسم شعرخوانی با حضور شاعران برجسته استانی در دانشگاه پیام نور و شب شعر عربی در تالار فانوس، همچنین محفل انس با قرآن در مسجد جامع این شهر پیش بینی شده است.

عریضاوی به اجرای برنامه رادیو بندر و مسابقه پیامکی با موضوع سوم خرداد نیز اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و کتاب رضوی از دیگر برنامه های سالروز فتح خرمشهر است.

دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اجرای نمایش خیابانی در صحن مسجد جامع را از دیگر برنامه های سوم خرداد عنوان کرد و ادامه داد: به همین مناسبت برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرایی و نیروهای مسلح اجرا می شود.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه مردم ولایتمدار خرمشهر بار دیگر در بحران سیل اخیر حماسه آفریدند، گفت: مردم ولایتمدار خرمشهر در کنار سپاه، بسیج، روحانیت و مسئولان اجرایی شهرستان با تلاش شبانه روزی بار دیگر توانستند سیلاب را کنترل و از خسارت های ناشی از این بحران جلوگیری و پیروزی دیگری را رقم بزنند.

عریضاوی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را پیام آور عزت، پایمردی و استقامت همه ملت ایران اسلامی دانست و افزود: ایمان راسخ جوانان غیور ملت ایران اسلامی توانست خرمشهر را پس از 19 ماه اسارت آزاد و پیروزی بزرگی را خلق کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها