مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار زنجان خبر داد؛

ارسال 19 اثر از هنرمندان زنجانی به جشنواره ملی فانوس

مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس زنجان از ارسال 19 اثر هنرمندان زنجانی به جشنواره ملی فانوس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ - 19May 2019

ارسال 19 اثر از هنرمندان زنجانی به جشنواره ملی فانوس«مهدی بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس اظهار داشت: استان ما سوژه‌های بسیار خوب و قابل تأملی در حوزه دفاع مقدس دارد که مستلزم حمایت مادی است.

وی با بیان اینکه کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیاستگذاری در این حوزه است افزود: بنیاد می‌تواند در عرصه اجرا تولیدکننده، هدایت‌کننده و تأکیدکننده کار باشد و اگر توانست حمایت مادی هم انجام دهد.

به گفته مدیر هنری و سینمایی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اگر به دفاع مقدس و مستندات آن نگاه کنیم متوجه می‌شویم که  این حماسه خلق نمی‌شد مگر به رهبری حضرت امام (ره) که مردم امت واحدی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان زنجان 3 هزار شهید در حوزه مقاومت و دفاع مقدس دارد به جرأت می‌توان گفت که این استان ظرفیت بسیار خوبی برای کارهای هنری و سینمایی در این زمینه دارد.

بیات به آثار ارسالی به جشنواره فانوس در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 95 توانستیم هفت اثر به جشنواره ارسال کنیم که در سال 96 قریب به 19 اثر شد و در سال جاری با توجه به اینکه ثبت آثار هنوز ادامه دارد تاکنون 19 اثر آماده ارسال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها