مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

آغاز نهضت جمع‎آوری خاطرات رزمندگان ادارات مازندران

سردار عبدالله ملکی با اشاره به آغاز نهضت جمع‎آوری خاطرات رزمندگان ادارات مازندران گفت: نیاز است تا خاطرات رزمندگان بازنشسته ادارات استان توسط روابط عمومی‌ها جمع‎آوری شود.
کد خبر: ۳۴۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 19May 2019

آغاز نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان ادارات مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از عوامل برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای خان‌طومان (اردیبهشت مقاومت) در شهرستان سیمرغ اظهار داشت: سپاه کربلا با 42 بسیج گروه جهادی به یاد 42 شهید مدافع حرم استان به سیل‎زدگان این شهرستان امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به آغاز نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان ادارات استان، افزود: نیاز است تا خاطرات رزمندگان بازنشسته ادارات استان توسط روابط عمومی‌ها جمع آوری شود.

این مسئول به میزبانی استان مازندران از بیست و دومین کنگره ملی شعر و ادبیات فارسی اشاره کرد و گفت: دبیرخانه این کنگره در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس شکل می‌گیرد.

ملکی با گرامی‌داشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر از تشکیل 10 کمیته استانی و 22 ستاد شهرستانی خبر داد و متذکر شد: مراسم ویژه صبحگاه قرآنی، شرکت نیروهای مسلح و بسیج در نمازجمعه، سخنرانی جهادگران و پیشکسوتان در خطبه‌های نمازجمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر عناوین برنامه‌های بزرگداشت خرمشهر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها