پیام تبریک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به سردار فدوی

سردار کارگر طی پیامی انتصاب جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ - 20May 2019

سردار کارگر انتصاب سردار فدوی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی انتصاب سردار فدوی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

برادر ارجمند دریادار پاسدار علی فدوی
جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب سلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپردن مسئولیت مهم جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی می‌باشد.

امید است با عنایات الهی در جهت ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و پیشرفت‌های مقتدرانه مأموریت سپاه همراه با فرماندهان، مسئولان و کارکنان زحمت‌کش، خدوم و مخلص در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و در تداوم راه شهیدان، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ذات اقدس الهی مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار