اپلیکیشن شهدای آجا در سالگرد آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود

اپلیکیشن شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «امیران عشق» که در بردارنده اطلاعات شهدا با موضوعاتی همچون زندگی شهدا، تصاویر و مستندات آن عزیزان است در سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 20May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ مجید شیخیان مدیر سایت شهدای آجا با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران (امیران عشق) اظهار داشت: نیاز جامعه به ویژه نسل جوان کشور برای دسترسی آسان به فرهنگ غنی دفاع مقدس موجب شد تا با استفاده از خلاقیت و فناوری، اپلیکیشن شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را طراحی کنیم.

وی افزود: سایت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1391 در جهت تحقق اهداف معنوی آجا در نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی شد و تا کنون توانسته با حضور بیش از 10 میلیون مشاهده در سال تا حدودی نیازها را برای پژوهشگران و علاقه‌مندان مرتفع کند.

مدیر سایت شهدای آجا خاطرنشان کرد: سایت شهدای آجا به آدرس ajashohada.ir در بستر وب قرار گرفته که دارای مستندات و زندگی‌نامه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است و ان‌شاءالله در سالروز آزادسازی خرمشهر آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار