در پیامی؛

سردار کارگر انتصاب جانشین سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتصاب سردار سرتیپ «حسن محقق» را به سمت جانشینی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 20May 2019

سردار کارگر انتصاب جانشین سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب سردار سرتیپ حسن محقق را به سمت جانشینی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسن محقق

جانشین محترم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موضوع تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بصیر و غیور آن، یکی از موضوعات حساس و حیاتی در مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است و مسلماً یکی از مأموریت‌های ذاتی و کلیدی اطلاعات سپاه پاسداران که بحمدالله با تلاش فداکارانه و مسئولانه جنابعالی و کارکنان خدوم و دلسوز آن نهاد، این امر مهم جاری و ساری است.

توفیق و سربلندی روزافزون جناب عالی را در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از درگاه خداوند منان خواستارم و امیدوارم همواره در تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) ، شهدای گرانقدر و اجرای اوامر مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار