سرهنگ جلیل وحیدی خبر داد؛

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در آذربایجان غربی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان با مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 21May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در نشستی خبری که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف مهمی در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است. 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد شهدای منطقه آذربایجان افزود: شهید «حمید باکری» فرمانده اولین گردانی بود که به عنوان خط‌شکن وارد خرمشهر شد و راه را برای سایر همرزمان هموار کرد.

وحیدی با اشاره به مشارکتی بودن برنامه ها میان دستگاه های مختلف اجرایی استان گفت: کمیته‌های نیروهای مسلح، بسیج، پیشکسوتان، فرهنگی و رسانه، هنری و تبلیغات و امور بانوان از مهمترین ارکانی هستند که به صورت مشارکتی در پیشبرد بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت این ایام کمک خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی سرکشی از خانواده‎های شهدا و جانبازان عملیات بیت‎المقدس و آزادسازی خرمشهر را از دیگر برنامه های این مناسبت عنوان کرد و ادامه داد: به همین مناسبت برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرایی و نیروهای مسلح و ویژه‎ برنامه زنگ مقاومت در مدارس سطح استان نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور مراسم سی و هفتمین سالروز عملیات غرورآفرین بیت‎المقدس و آزادسازی خرمشهر با شعار «ما پیروزیم» از روز چهارشنبه اول خرداد به مدت چهار روز در چهار محور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار