کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترامپ از موضع خود علیه ایران عقب‌نشینی می‌کند

رضا کلهر گفت: آمریکایی‌ها قطعا به زودی برای دادن امتیازات بیشتر با ایران تماس خواهند گرفت.
کد خبر: ۳۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۴ - 21May 2019

ترامپ از موضع خود علیه ایران عقب‌نشینی می‌کندرضا کلهر کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس در مورد حمله بامداد دوشنبه 30 اردیبهشت به منطقه سبز بغداد اظهار داشت: این حمله یک بازی بسیار ماهرانه است که قصد دارند این حملات را به اسم محور مقاومت بزنند تا این محور را خشن و جنگ‌طلب معرفی کنند.

وی افزود: گروه‌هایی در منطقه هستند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. یکی از این گروه‌های فعال، «موساد» است که احتمال دارد در حمله به منطقه سبز بغداد نقش داشته باشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه با اشاره به خراب‌کاریی‌هایی که چند روز پیش در بندر الفجیره امارات رخ داد، گفت: احتمال دارد امارات و عربستان نیز در حمله به منطقه سبز بغداد نقش داشته باشد.

وی در مورد مصاحبه اخیر ترامپ با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: ترامپ علاقه‌ای به جنگ نظامی با ایران ندارد؛ لذا ترجیح می‌دهد فشار‌های اقتصادی علیه ایران را تشدید کند.

کارشناس مسائل بین‌الملل درخصوص آینده روابط ایران و ایالات متحده گفت: ایران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با دولت فعلی آمریکا مذاکره‌ای نخواهد داشت و مسیرش، مسیر مقاومت است. قطعا به زودی آمریکایی‌ها برای دادن امتیازات بیشتر با ایران تماس می‌گیرند. 

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار