سردار هادیانفر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توقیف پورشه حادثه‌ساز در اصفهان/ راننده پورشه روانه زندان شد

رئیس پلیس راهور ناجا از توقیف خودرو پورشه‌ای که پس از برخورد با چند خودرو، موجب مرگ یک جوان 20 ساله در اصفهان شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 20May 2019

توقیف خودرو پورشه در اصفهان/ راننده پورشه روانه زندان شدسردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان «کارگر» شهر اصفهان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله پس از این حادثه در محل حاضر شد و هر دو خودرو را توقیف کرد.

وی ادامه داد: همه افراد در برابر قانون از یک جایگاه برخوردار هستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سردار هادیانفر با بیان اینکه راننده پورشه حادثه‌ساز خود را به پلیس معرفی کرد، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و هم اکنون با حکم مقام قضائی روانه زندان شده است.

بر اساس این گزارش، روز پنجشنبه 26 اردیبهشت یک دستگاه پورشه در اصفهان با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو 206 و بروز خسارت به آنان از صحنه متواری شده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار