یادواره شهدای قرآنی لرستان برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان یادواره شهدای قرآنی لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ - 21May 2019

یادواره شهدای قرانی شهرستان خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، به مناسبت ماه مبارک رمضان یادواره شهدای قرآنی لرستان در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در ماه مبارک رمضان و به‌ مناسبت یادبود 21 شهید قرآنی، محفل انس با قرآن‌ کریم با حضور قاریان مشهور استانی، در خرم‌آباد برگزار شد.

سیدحسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه لرستان 21 شهید قرآنی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: فرهنگ‌ ایثار و شهادت‌ برگرفته‌ از‌ قرآن‌ و مکتب‌ عاشورا است.

وی افزود: شهدای قرآنی در طول حیات خود به قرائت قرآن، آموزش و عمل به دستورات قرآن مقید بودند و دستورات قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما آشنایی جوانان و نوجوانان با انوار قرآن است و سعی می‌شود یادواره شهدای قرآنی در سایر شهرستان‌ها با حضور خانواده های شهدا، جوانان و نوجوانان برگزار شود.

 بنابراین گزارش، برگزاری این مراسم همراه با تلاوت «وحید کرمی»، «سعید ناصری‌نسب»، «حامد داوودی» و «حامد یعقوبی»، حافظ کل قرآن‌کریم همراه بود و در پایان این مراسم معنوی که به ضیافت افطاری ختم شد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از جمعی از قاریان ممتاز و ایثارگر استانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها