فرماندار شهرستان گرمه:

حماسه فتح خرمشهر با مقاومت در سایه وحدت مردم و نیروهای مسلح رقم خورد

«عبدالله قدرتی» گفت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پر افتخارترین مقطع دوران دفاع مقدس است که با نصرت الهی، مقاومت در سایه وحدت و همدلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج رقم خورد و سبب شکست سنگین دشمن شد.
کد خبر: ۳۴۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 20May 2019

حماسه فتح خرمشهر با مقاومت در سایه وحدت مردم و نیروهای مسلح رقم خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان گرمه امروز با حضور فرماندار و نمایندگانی از نیروی انتظامی، بخشداری، بسیج، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمه و دیگر اعضای این ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«عبدالله قدرتی» فرماندار شهرستان گرمه در این جلسه اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پر افتخارترین مقطع دوران دفاع مقدس است که با نصرت الهی، مقاومت در سایه وحدت و همدلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج رقم خورد و سبب شکست سنگین دشمن شد.

وی بیان کرد: همه ما باید در انتقال ارزش های گوناگون انقلاب به نسل جدید تلاش و دقت کنیم و نگذاریم این ارزش ها به فراموشی سپرده شود.

در این جلسه مقرر شد فضاسازی محیطی به مناسبت سوم خرداد و عطرافشانی مزار شهدا و شهید مدافع حرم صورت گیرد همچنین بیانیه سوم خرداد در نماز جمعه قرائت و در خطبه های نماز جمعه نیز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تشریح و تبیین شود.

برگزاری ایستگاه سلامت، کلاس های آموزشی پایه داوطلبی هلال احمر، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد شهرستان گرمه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار