در بخشی از وصیت‌نامه شهید «مصطفی محمدی» آمده است؛

عملی که باعث ناراحتی روح شهید محمدی بود

شهید «مصطفی محمدی» از شهدای عملیات بیت‌المقدس در وصیت‌نامه خود نوشته است: «مادرجان و برادر هایم و همسر مهربانم هیچ نگران من نباشید که شهید شده ام من می دانم که روح من به درگاه الله پیوسته و جای من بهشت است و حتی اگر مادر و همسرم و خواهرم و برادرهایم نگرانی بکنید جای من ناراحت است».
کد خبر: ۳۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ - 20May 2019

شجاعت برای من و خانواده ام افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شهید «مصطفی محمدی» از شهدای عملیات بیت‌المقدس است که در تاریخ هفتم شهریور 1329 در روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان به دنیا آمد. پدرش محمدبرات و مادرش لیلا نام داشت.

او تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کشاورز بود، ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

«مصطفی محمدی» در تاریخ شانزدهم اردیبهشت‌ 1361 با سمت آرپی‌جی‌زن در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سرش شهید شد، و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت نامه شهید «مصطفی محمدی»:

«سلام مادرجان که بعد از خدا آخرین و عزیزترین موجودها نزد من هستی و من به وجود تو افتخار می کنم که چنین فرزندی را تربیت کردی که مایه افتخار اسلام باشد. سلام به برادرهایم و خواهرم و همسرم می رسانم.

مادرجان و برادر هایم و همسر مهربانم هیچ نگران من نباشید که شهید شده ام من می دانم که روح من به درگاه الله پیوسته و جای من بهشت است و حتی اگر مادر و همسرم و خواهرم و برادرهایم نگرانی بکنید جای من ناراحت است.

مادرجان مگر نمی دانی که امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) به خاطر اسلام و قرآن به کجا پیوسته اند و حتی شهادت برای من و خانواده ام افتخاری است که نصیبم شده است و دیگر عرضی ندارم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها