فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای غرب نزاجا:

استکبار جهانی جنگ تمام‌عیاری را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته است

سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» گفت: امروز استکبار جهانی جنگ تمام‌عیاری را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته و عملیات روانی و اعزام ناوهای نظامی خود به منطقه قصد تضعیف روحیه مردم و ضربه زدن به نظام را دارد.
کد خبر: ۳۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 20May 2019

استکبار جهانی جنگ تمام عیاری را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه ای غرب نزاجا امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 81 زرهی کرمانشاه در پادگان ابوذر سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: امروز استکبار جهانی جنگ تمام عیاری را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته و عملیات روانی و اعزام ناوهای نظامی خود به منطقه قصد تضعیف روحیه مردم و ضربه زدن به نظام را دارد.

امیر آریانفر افزود: دشمنان نظام ، به برکت وجود مقام عظمای ولایت و نیروهای مسلح همیشه آماده و در صحنه، حتی جرات شلیک یک گلوله به سوی کشور را ندارند که این نشان دهنده عزت و اقتدار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشات گرفته از وجود نیروهای ولایتمدار و بصیر و شجاع است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه ای غرب نزاجا در بخش دیگری از سخنان گفت: فرمانده اساس کار نیروهای مسلح بوده و نقش محوری در هدایت و پرورش نیروها داشته و در برابر آن ها مسئولیت دارد.

امیر  آریانفر افزود: نیروهای مسلح در امداد و خدمات رسانی به مردم در حوادث غیرمترقبه نقش مهمی دارند و یگان های مستقر در منطقه عملکرد بسیار مناسبی در زمان سیل و زلزله استان کرمانشاه از خود بجای گذاشتند.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین سبزی» به عنوان فرمانده جدید لشکر 81 زرهی کرمانشاه معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم «علیرضا یوسفی» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار