سردار سلیمانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

حضور پلیس در گمرکات کشور پس از تصویب در دولت/ برخورد جدی پلیس با شایعه‌سازان

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه برای حضور پلیس در گمرکات توافقنامه سه‌جانبه بین نیروی انتظامی، سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک کشور امضا شده است، گفت: این توافقنامه از طریق وزارت کشور برای رئیس جمهور ارسال شده است و با دستور دولت و تصویب آن، پلیس در گمرکات حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 25May 2019

حضور پلیس در گمرکات کشور پس از تصویب در دولت/ با شایعه‌سازانی که به دنبال التهاب در جامعه هستند برخورد جدی خواهیم کردسردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه ناجا راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در سال 98 راه‌اندازی رده‌های این پلیس در استان‌هاست.

وی ادامه داد: اولین و مهمترین کار پلیس امنیت اقتصادی حضور در گمرکات کشور و راه‌اندازی پلیس گمرک است، در همین راستا توافقنامه سه جانبه بین نیروی انتظامی، سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک کشور امضا شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این توافقنامه از طریق وزارت کشور برای رئیس جمهور ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: با دستور دولت و تصویب آن، پلیس در گمرکات حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به مبارزه پلیس با قاچاق کالای اساسی از داخل به خارج از کشور گفت: مبارزه با قاچاق کالا و قاچاق سوخت دو اولویت مهم پلیس در سال 98 است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز قاچاق کالا از خارج به داخل کشور به دلیل کنترل‌های پلیس کاهش داشته است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس با شایعه سازانی که برای ملتهب کردن سطح جامعه موضوعاتی از قبل خرید محصولات کشاورزی توسط خارجی‌ها و خارج کردن آن‌ها را مطرح می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد و مردم مطمئن باشند که پلیس با ظرفیت‌هایی که در مرز‌ها ایجاد کرده است، اجازه نخواهد داد قاچاقچیان مقدار قابل توجهی از محصولات اساسی کشور را خارج کنند.

سردار سلیمانی افزود: امسال که سال رونق تولید است و مقام معظم رهبری فرمودند که مبارزه با قاچاق از ارکان اصلی رونق تولید است، پلیس با جدیت در این خصوص ورود کرده و مبارزه جدی با قاچاقچیان خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار