برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت «سوم خرداد» در قم

ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ - 21May 2019

اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت «سوم خرداد» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، روز پنجشنبه دوم خرداد از ساعت ۸ صبح آیین غبارروبی مزار شهدای سوم خرداد با حضور مردم، مسئولان و یگان‌هایی از نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

روز شنبه چهارم خرداد نیز مراسمی به پاس گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول با حضور یگان‌های نیرو‌های مسلح استان قم در حسینیه ثارالله (ع) ستاد سپاه استان برگزار می‌شود.

همچنین سردار «سید قاسم قریشی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم خواهد بود.

برگزاری محفل انس با قرآن، روز پنجشنبه دوم خرداد در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نیز دیگر مراسم برنامه ریزی شده همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی در قم می‌باشد.

بر اساس مباحث مطرح شده در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد که به تازگی در استانداری قم برگزار شد، کلیه سازمان‌ها و نهاد‌های استان برنامه‌هایی را برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار