استاندار کرمانشاه:

مقاومت و استقامت مردم در تحریم‌ها مهمترین راهکار است

استاندار کرمانشاه گفت: مقاومت و استقامت مردم در تحریم‌ها مهمترین راهکار است که باید ظرفیت‌های مردم در بخش‌های مختلف را احصا و از این ظرفیت‌‌ها برای بهبود وضعیت استان استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 21May 2019

مقاومت و استقامت مردم در تحریم ها مهم ترین راهکار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان کرمانشاه که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه امنیت کامل در استان کرمانشاه برقرار است، اما نیازمند بعضی موارد از جمله انسداد مرز هستیم.

بازوند با بیان اینکه اکنون از بابت مرزهای استان نگرانی نداریم، گفت: اما نگهداری مرز بدون انسداد کامل هزینه بسیار زیادی برای دولت دارد.

استاندار کرمانشاه دیگر تقاضای استان از وزیر اطلاعات را پایش تصویری استان دانست و بیان داشت: اعتبارات این طرح تامین شده و نیازمند پیگیری وزیر اطلاعات هستیم.

وی همچنین به تلاش‌ها برای بازگشایی مرز خسروی نیز اشاره کرد و گفت: قدم های خوب و صحبت‌های امیدوار کننده‌ای در این ارتباط داشته‌ایم و امیدواریم شاهد بازگشایی این مرز که جزو آرزوهای مردم استان است، باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به سال رونق تولید و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ارتباط اشاره کرد و عنوان کرد: اگر می‌خواهیم معضلات کشور و استان مانند بیکاری، فقر، تورم و مشکلات کارخانه‌ها مرتفع شود باید همه در راستای رونق تولید تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه از همه مدیران دستگاه‌های دولتی استان خواست توان خود را بر روی رونق تولید تمرکز کنند چرا که غیر از این راهکار امکان رفع مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد.

وی جذب سرمایه گذار را یکی از راهکارهای رونق تولید دانست و از مدیران خواست موانع بر سر راه جذب سرمایه گذار و رونق تولید را بر دارند.

بازوند بر بهبود فضای کسب و کار استان نیز تاکید کرد و گفت: بروکراسی اداری یکی از موانع این فضا است و دستگاه‌های دولتی باید برای اصلاح ساختار اداری تلاش کنند.

این مسئول از مدیران مالی و بانک های استان خواست خود را با شرایط توسعه استان و رونق تولید وفق دهند.

وی همچنین از دستگاه‌های دولتی خواست ستاد مقابله با تحریم راه‌اندازی کنند و برای کاهش اثرات تحریم‌ها اتاق فکر تشکیل دهند.

بازوند با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه شرایط را برای کشور سخت کرده است، گفت: باید در سیستم برنامه‌ریزی تغییراتی ایجاد کنیم و برای تامین منابع سراغ راهکارهای جدید باشیم.

استاندار کرمانشاه مقاومت و استقامت مردم در تحریم را مهم دانست و متذکر شد: باید ظرفیت‌های مردم در بخش‌های مختلف را احصا کنیم و از این ظرفیت‌های برای بهبود وضعیت استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار