مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام خبر داد؛

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ایلام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح این استان با مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ - 21May 2019

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در ایلامسرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام اظهار داشت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزاد‌سازی خرمشهر، یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در مقابله با دژخیمان و ظالمان است که در این راستا امسال برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با محوریت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار می‌شود.

شرفبیانی با اشاره به مشارکتی بودن برنامه‌ها میان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: کمیته های مختلف برای نظم‌دهی و اجرایی متناسب در حوزه های مختلف با بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت این ایام اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران عملیات آزاد سازی خرمشهر را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و متذکر شد: به همین مناسبت افتتاح شش یادمان شهدای گمنام و همچنین رونمایی از هشت عنوان کتاب صوتی نیز ازجمله برنامه‌ها در این ایام است و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار