استاندار خراسان رضوی:

دفاع مقدس الگویی بی‌بدیل برای عبور از شرایط امروز کشور است

«رزم­‌حسینی» گفت: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمن باید ایستادگی و مقاومت کرد.
کد خبر: ۳۴۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 21May 2019

به گزارش دفاع­‌پرس از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های ایثارگران استان خراسان رضوی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس طلایی‌ترین دوران کشور بود که با رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان، حتی یک وجب از خاک کشورمان از ایران اسلامی جدا نشد.

وی افزود: وحدت نظر در راهبردهای نظامی و دفاعی یکی از مهمترین دلایل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و امروز هم در شرایطی قرار داریم که باید همان استراتژی وحدت و انسجام را مدنظر قرار دهیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس الگویی بی‌بدیل برای عبور از شرایط امروز کشور است. هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمن ایستادگی و مقاومت کرد.

وی جناح‎بندی‌های سیاسی را آفت انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: مگر کسانی که یک روزی در جبهه‌های نبرد با دشمن حضور پیدا می کردند، از آن‌ها پرسیده می‌شد که جزو کدام جناح سیاسی هستند؟ دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه بود و امروز هم انقلاب به همه افراد و گروه‌ها تعلق دارد.

در ادامه این دیدار «حسن فتحی‌نیا»، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران هم با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام گرفته در راستای ایجاد اشتغال برای فرزندان جانبازان و ایثارگران گفت: اکنون ظرفیتی برای استخدام در ادارات و دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد اما در تلاش هستیم که با ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و انتخاب معین اقتصاد مقاومتی، زمینه اشتغال برای همه جوانان و نیز فرزندان جانبازان و ایثارگران را در حوزه‌های کسب و کار فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار