فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

شهدا و جانبازان با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت به همه جهانیان آموختند

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به‌خاطر رشادت و از‌خودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازانی است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.
کد خبر: ۳۴۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 21May 2019

شهدای و جانبازان با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت به همه جهانیان آموختندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار « منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با خانواده شهیدان «بهمن اردلان»، «حمید امیری» و جانباز 65 درصد «همت فتاحی»، اظهار داشت: شهدای والامقام و جانبازان عزیز مردان روزگار بوده و هستند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.

امان‌اللهی ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و افراد خاص درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه اعتلای وطن، حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداخته و با نثار جان پاک خود حماسه‌آفرین شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن‌ها هستند، گفت: جانبازان نیز شهدای زنده هستند که اجر و پاداشی معادل شهدا خواهند داشت.

امان‌اللهی تصریح کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به‌خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.

این مسئول عنوان کرد: در این میان نقش خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را نیز نباید نادیده گرفت، آن‌هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز، اجر و پاداشی همتراز با شهید و جانباز عزیزشان دارند.

امان‌اللهی خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را توفیق و سعادتی بزرگ دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی به این کار افتخار کرده و خود را خادم آن‌ها می‌داند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهدا و جانبازان به عنوان مظهر اقتدار، استقلال و سربلندی کشور یاد کرد که با رشادت کم‌نظیر و مثال‌زدنی خود عزت و امنیت را برای انقلاب به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار