معاون فرماندار سرپل ذهاب:

فرهنگ جهاد و شهادت باعث عزت و سربلندی نظام است

«حسن پیرکرمی» گفت: فتح خرمشهرحاصل رشادت جانفشانی غیورمردانی همچون ارتش، سپاه و بسیجیان است و برگزاری پربار و تاثیرگذار این حماسه بزرگ، می‌تواند فرهنگ جهاد و شهادت را که باعث عزت و سربلندی نظام است را به نسل جدید و آیندگان معرفی کند.
کد خبر: ۳۴۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 21May 2019

فرهنگ جهاد و شهادت باعث عزت و سربلندی نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسن پیرکرمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب در جلسه هماهنگی برنامه‌ها و مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باید این حماسه جاوید و ماندگار برای ملت ایران اسلامی که یادآور جانفشانی ها و مقاومت رزمندگان و شهداست و با الطاف الهی و تعهد و ایمان و اخلاص آنها به بار نشسته، باشکوه تمام ارج نهاده شود.

پیرکرمی با بیان اینکه فتح خرمشهر حاصل رشادت جانفشانی غیورمردانی همچون ارتش ،سپاه و بسیجیان است، گفت: برگزاری پربار و تاثیرگذار مراسم چنین ایام گرانقدری، می تواند فرهنگ جهاد و شهادت را که باعث عزت و سربلندی نظام است را به نسل حاضر و آیندگان معرفی کند.

در ادامه سرهنگ «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب با تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد سالروز فتح تمام ارزش‌های اسلامی است.

اکبری گفت: به همین منظور و به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه‌های مختلف نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برپایی ایست بازرسی، سخنرانی قبل خطبه‌های نماز جمعه، فضاسازی شهر انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب متذکر شد: سوم خرداد برای مردم ایران و بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و همه کسانی که به نحوی در دوران ۸ سال دفاع مقدس درگیر جنگ و رخدادهای آن بودند یادآور خاطرات با ارزش بسیاری است که هرگز فراموش نخواهند شد و گرامیداشت چنین روزهایی اهمیت این موضوع را بیان خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها