فرمانده قرارگاه شهید برونسی سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

سردار غفورپور گفت: به مناسبت تولد کریم اهل بیت (ع) پنج هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع آن در حاشیه شهر مشهد از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 21May 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، سردار «مجتبی غفورپور» فرمانده قرارگاه امنیتی، اجتماعی شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در نشست خبری این قرارگاه به مناسبت توزیع بسته‌های معیشتی در حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق داشت تا در ماه مبارک رمضان و در شهر مقدس مشهد و با توجه به حجم بالای نیازمندان که در حاشیه شهر مشهد سکونت دارند، بسته‌های معیشتی را تهیه و در اختیار این نیازمندان قرار دهد.

وی افزود: با تأکید و مساعدت فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی، سردار سلامی، 5 هزار بسته معیشتی که هر بسته ارزش ریالی حدود 3 میلیون ریال را داراست تهیه و توزیع آن در حاشیه شهر مشهد از امروز شروع می‌شود و در اختیار محرومین قرار می‌گیرد.

غفورپور در خصوص اقدامات قرارگاه شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) گفت: از ابتدای تأسیس این قرارگاه در سال 1394، حدود 130 هزار بسته معیشتی که شامل پوشاک، مواد خوراکی، لوازم‌ التحریر و لوازم ورزشی می­‌شود در اختیار محرومین حاشیه شهر مشهد مقدس قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه امنیتی، اجتماعی شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: از سال 1394 تاکنون حدود یک هزار و دویست سری جهیزیه به ارزش 50 میلیارد ریال در اختیار زوج‌های جوان ساکن در حاشیه شهر مشهد قرارگرفته است.

وی از اجرای 1250 پروژه عمرانی با کمک بسیج سازندگی خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: این 1250 پروژه شامل بازسازی و ساخت چند صد دستگاه منزل مسکونی برای محرومان، مرمت مساجد حاشیه شهر، مرمت و نوسازی مدارس بوده است.

غفورپور تصریح کرد: با اقدامات بسیج و سپاه در حاشیه شهر بخشی از محرومیت در این نواحی کاسته شد و دومین تأثیر این اقدامات در بالا بردن روحیه مردم محروم بوده است. آن‌ها به این حقیقت پی برده‌­اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها توجه دارد و به دنبال رفع نیازها و محرومیت‌های آن‌ها است.

فرمانده قرارگاه امنیتی، اجتماعی شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه میانگین سکونت در حاشیه شهر خراسان رضوی نسبت به میانگین سکونت در حاشیه شهر کل کشور بالاتر است، افزود: قرارگاه شهید برونسی از ابتدای فعالیت خود تاکنون وضعیت این افراد را زیر نظر قرار داده و در حال حاضر بخش عمده‌ای از افراد ساکن در این منطقه توسط این قرارگاه تأمین می‌شوند.

وی در پایان گفت: همزمان با ولادت امام رضا(ع)، 300 سری جهیزیه و در عید نوروز نیز 3 هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها