سردار یوسفعلی‌­زاده:

دشمن­‌ستیزی لازمه تداوم خط مقاومت است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تداوم خط مقاومت نیازمند گام‌های استوار، اراده سازش‌ناپذیر، روحیه دشمن‌ستیزی و مقاومت است.
کد خبر: ۳۴۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 21May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «تربت حیدریه» اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال قبل این مسئله را متذکر شدند که خرمشهر‌ها در پیش روست، بر همین اساس برای حضور در میدان‌های مبارزه پیش رو باید متحد و منسجم باشیم.

وی با بیان اینکه نباید مرعوب عملیات روانی دشمن شویم، افزود: اگر نظریات استراتژیست‌ها، کارشناسان سیاسی و تحلیلگران را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که شرایط امروز کشورمان در مواجهه با چالش‌های موجود، سه سناریو دارد. عده‌ای معتقدند در مواجهه با آمریکا درگیری اجتناب ناپذیر است و در حال گذر زمان است. عده‌ای نیز بر این عقیده هستند که تلفن ترامپ به صدا در می‌آید و ایران با حالت عذرخواهانه از وی می‌خواهد که با هم ارتباط داشته باشیم. عده‌ای دیگر، اما از تداوم همین شرایط موجود صحبت می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر خود با مسئوولان نظام تأکید کردند جنگی رخ نخواهد داد، لذا آزموده را آزمودن خطاست و تنها راهکار و استراتژی نظام اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و آمادگی جمهوری اسلامی نسبت به گذشته غیر قابل مذاکره است و قطعاً توان ایستادگی داریم به شرط آنکه بر عهدی که بستیم بمانیم. تداوم جریان مقاومت به عنوان امری واضح و روشن نیازمند گام‌های استوار، اراده سازش ناپذیر، روحیه دشمن ستیزی و مقاومت است.

یوسفعلی‌زاده گفت: اگر قرار بود سختی و کمبود امکانات و تجهیزات بهانه­‌ای شود تا مقاومتی صورت نگیرد هیچگاه خرمشهر آزاد نمی‌شد و چنانچه از مرگ می‌ترسیدیم باید از این بخش از کشور چشم پوشی می‌کردیم.

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن تشریح مأموریت­ دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس، بر حمایت مسئوولین محلی از این دفتر تأکید کرد.

در پایان این جلسه؛ «مهدی باقرزاده» به عنوان مسئوول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در شهرستان «تربت حیدریه» معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار