سردار بختیاری:

مرزبانان مایه افتخار و مدافع حریم ملی کشور هستند

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایه مباهات نظام دانست و گفت: مرزبانان باعث افتخار و مدافع حریم ملی کشور هستند.
کد خبر: ۳۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 22May 2019

مرزبانان مایه افتخار و مدافع حریم ملی کشور هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع کارکنان پاسگاه مرزی دریایی «هندورابی» اظهار داشت: حضور در میان مرزبانان بدون هرگونه تعارفی یک افتخار بزرگ است؛ زیرا وقتی از دیدگاه اسلام به این جایگاه نگاه می‌کنیم در کنار شما بودن یک سعادت است.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین دوران مقدس سربازی را دوره خودسازی و افزایش مهارت‌های اجتماعی دانست و گفت: این دوران یکی از شیرین‌ترین دوران‌های هر جوان عاشق میهن است و باید تلاش کنیم از لحظه لحظه این دوران ارزشمند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت شهیدان است، افزود: مرز‌های سراسر این کشور آغشته به خون سربازان سرافراز این کشور است که همواره باید در پاسداری از این امانت بزرگ تلاش و با هوشیاری و صلابت خود از مرز‌های شرف و عزت کشور پاسداری کنیم.

سردار بختیاری درباره مبحث امنیت گفت: امنیت محصول مشترک پلیس و مردم است و چتر امنیت در کشور ما برای همه یکسان پهن شده و همه از این نعمت فیض می‌برند؛ چه آن‌هایی که در مرکز پایتخت هستند و چه آن‌هایی که در دور‌ترین و مرزی‌ترین نقاط کشور زندگی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین در پایان خاطرنشان کرد: خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است و همه ما از اینکه سربازی در راه خدمت به نظام و ولایت فقیه هستیم به خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار