هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

تازه‌ترین اثر «مرتضی سرهنگی» رونمایی می‌شود

سیصدودومین مراسم «شب خاطره» با تقدیر از «سیدصالح موسوی» از مدافعان خرمشهر با رونمایی و اهدای تابلویی از تصویر ایشان و خرمشهر، خاطره‌گویی «عباس بحرالعلوم» و رونمایی از کتاب «روشنای خاطره‌ها» نوشته «مرتضی سرهنگی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 22May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سیصدودومین مراسم شب خاطره با رونمایی از کتاب «روشنای خاطره‌ها» به کوشش مرتضی سرهنگی برگزار می‌شود.

این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر با موضوع بازخوانی 40 خاطره کوتاه از جنگ به همراه یادداشت‌های مرتضی سرهنگی درباره این یادداشت‌ها منتشر شده است.

در این مراسم شب خاطره که هم‌زمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری برپا می‌شود، عباس بحرالعلوم و سیدصالح موسوی از مدافعان خرمشهر در سال‌های دفاع مقدس خاطره‌گویی می‌کنند.

همچنین در تازه‌ترین مراسم شب خاطره از تابلویی منقش به تصویر سیدصالح موسوی و خرمشهر که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تولید شده است رونمایی و به این رزمنده سال‌های دشوار خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس جهت تقدیر اهدا می‌شود.

سیصدودومین مراسم شب خاطره پنج‌شنبه دوم خرداد ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها