رئیس نمایندگی دفتر خبرگزاری ایرنا در بوشهر:

آموزه‌های دفاع مقدس نسخه شفابخش برون‌رفت از مشکلات جامعه است

«اکبر اقبال مجرد» گفت: فرهنگ و آموزه‌های دوران دفاع مقدس نقشه راه و نسخه شفابخش دردها و عاملی مهم در برون‌رفت از مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۳۴۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 22May 2019

آموزه های دفاع مقدس نسخه شفا بخش برون رفت از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از بوشهر، «اکبر اقبال مجرد» رئیس نمایندگی دفتر خبرگزاری ایرنا در بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر اظهار داشت: دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای مقاومت مردم ایران در برابر تهدید و تحریم است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و آموزه‌های دوران دفاع مقدس نقشه راه و نسخه شفابخش دردها و عاملی مهم در برون رفت از مشکلات جامعه است، گفت: دفاع مقدس نماد تاب‌آوری ملت ایران در برابر تهدید و تحریم و گنجینه‌ای از افتخارات فرزندان غیور این سرزمین است که با اتحاد، همدلی و وحدت رقم خورد.

اقبال‌مجرد به نقش مهم رسانه در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، رسالت فعالان رسانه است.

رئیس نمایندگی دفتر خبرگزاری ایرنا در بوشهر با بیان اینکه تبیین دستاوردهای دفاع مقدس باعث اعتماد به نفس و گسترش روحیه امید در جامعه خواهد شد، بیان داشت: عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای شگرد جدید دشمنان برای ایجاد انشقاق در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار