مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:

تحت لوای رهبری و وحدت از تحریم‌ها عبور می‌کنیم

«محمد بازوند» گفت: با وحدت و تحت لوای مقام معظم رهبری به حول و قوه الهی از تحریم‌ها دشمنان با موفقیت عبور می‌کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 22May 2019

وحدت تحت لوای رهبری رمز پیروزی ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، همایش سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در سالن اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.

در این مراسم «محمد بازوند» مدیرکل صداو سیما مرکز ایلام اظهار داشت: در تحلیل گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب سخنرانی‌ها و دیدارهایی که ایشان دارند باید گفت که همواره دو ویژگی را می‌بینیم.

این مسئول عنوان کرد: همواره معظم له از چفیه استفاده می‌کنند که نماد ساده زیستی، مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و یادآور 8 سال دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم ایران اسلامی است. دومین ویژگی گفتمان ایشان در دیدارها و سخنرانی‌هایشان این است که معمولاً گریزی به سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و آمریکا علیه ملت ایران می‌زنند که درس‌آموز و عبرت‌آموز است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام یادآور شد: در فرازی از صحبت‌های ایشان در مهرماه 97 در جمع بسیجیان تهران در ورزشگاه آزادی، ایشان بر بهره‌گیری دشمن از ابزار رسانه باهدف اثرگذاری بر افکار عمومی تأکید کردند جنگ رسانه‌ای دشمن را به‌ مانند سلاح شیمایی در جنگ نظامی تشبیه کردند.

بازوند گفت: شرایط امروز دنیا به لحاظ سیر تحول تاریخی بشر در شرایط خاصی است، شرایط  امروز، مرحله دانایی و ارتباطات و دانش ارتباطات است که سعی بر جهت دهی بر افکار عمومی را دارد و در تلاش است نگرش مردم دنیا به سمتی تغییر کند که صاحبان رسانه‌ها می‌خواهند.

وی گفت: در حال حاضر 295 شبکه فارسی ‌زبان معاند در حال فعالیت هستند که میلیاردها دلار برای نگهداری و ادامه فعالیت این شبکه‌ها هزینه می‌شود و واقعیت این است که‌ موج دانایی و توانایی است که از دانش رسانه‌ای به نفع خود استفاده می‌کند و می‌تواند به این توانایی دست یابد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اضافه کرد: در طول 40 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمن با روش خصمانه به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده، ترورهای کور 17 هزار نفر از فرزندان ملت و جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، از جمله این روش‌های خصمانه دشمن علیه ملت ما بوده است.

بازوند گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، چالش ما با دشمن این بود که مانع از ورود ابتدایی‌ترین سلاح‌ها به کشور شوند، در شرایط فعلی به برکت خون شهدا و کسانی که عملیات بیت‌المقدس را به وجود آوردند، امروز چالش ایران با آمریکا بر سر این است که ایران امروز در بلندی‌های جولان است و دانش موشکی ایران در حال ‌توسعه است.

وی افزود: در ابتدای جنگ جهانی اول رئیس‌ جمهور وقت آمریکا کمیته‌ای به نام کمیته رسانه‌ای برای اثرگذاری بر افکار عمومی جهان تشکیل داد، در زمان کلینتون به این نتیجه می‌رسند که جنگ سخت علیه ملت ایران کارساز نیست و جنگ نرم می‌تواند تأثیرگذار باشد که جنگ نرم، اقتصادی و فرهنگی را آغاز کردند.

بازوند تأکید کرد: آن‌ها به این نتیجه رسیدند که جنگ نرم، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند ایران را آسیب‌پذیر کند، اما اگر وحدت نظر داشته باشیم و تحت لوای مقام معظم رهبری و وحدت کلمه از این آزمایش هم موفق بیرون خواهیم آمد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام خاطرنشان کرد: 8 کتاب صوتی دفاع مقدس با همکاری صداوسیمای مرکز ایلام تهیه و تدوین‌ شده که در اختیار مردم ایران قرار می‌گیرد، کار و فعالیت در این عرصه را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانیم و همه باید به مسئولیتمان را در راستای ثبت و ضبط خاطرات و زنده نگاه‌ داشتن یاد شهدا اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار