معاون استاندار کرمانشاه:

آزادسازی خرمشهر به عنوان شیرین‌ترین اتفاق دوران دفاع مقدس است

«محمد ابراهیم الهی‌تبار» گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان شیرین‌ترین اتفاق دوران دفاع مقدس زمانی رخ داد که اتحاد و انسجام همه نیروهای سیاسی، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم شکل گرفت.
کد خبر: ۳۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 22May 2019

آزادسازی خرمشهر به عنوان شیرین ترین اتفاق دوران دفاع مقدس است/روز قدس، روز انسجام و وحدت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم الهی‌تبار» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی و راهپیمایی روز قدس که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امروز روز قدس فقط نماد برائت از دشمنان اسلام نیست بلکه در این روز انسجام و وحدت مردم و نظام باید به رخ دشمنان کشیده شود، مردم باید با عشق به کشور در این مراسم شرکت کنند.

الهی‌تبار گفت: آمریکا در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی همواره با عوامل منطقه‌ای صدام، داعش، جنگ فرهنگی و اقتصادی به دشمنی با مردم ایران پرداخته اما اکنون با اعزام 120 هزار نیرو مستقیم وارد میدان شده بنابرین در این برهه حساس مهمترین مسئله نشان دادن انسجام و وحدت مردم به دشمنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر به عنوان شیرین‌ترین اتفاق دوران دفاع مقدس زمانی رخ داد که اتحاد و انسجام همه نیروهای سیاسی، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال گندم 10 درصد بیشتر از سال گذشته تولید می شود، بیان داشت: التزام به شعار سال (رونق تولید) باعث خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانان می شود و کشور را در مقابل تحریم ها مقاوم می کند.

الهی تبار اضافه کرد: تحریم ها شرایط را سخت کرده ولی با رونق تولید و ایستادگی و مقاومت می‌توانیم به خودکفایی برسیم و دشمن شکست دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: روز قدس باید نماد انسجام و وحدت مردم ایران در مقابل لشکرکشی و اعزام ناوگان های دشمنان به خلیج فارس شود تا بدانند فقط با دولت ایران سر و کار ندارند بلکه با ملت ایران روبرو هستند.

امام (ره) به ایران عزت و سرافرازی داد

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت ممتاز امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام (ره) بر گردن کشور حق بزرگی دارد و ایستادگی ایشان در مقابل استبداد و استعمار باعث عزت و سرافرازی ایران شد.

الهی‌تبار در ادامه با اینکه رحلت امام خمین تلخ‌ترین لحظه انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: باید جوانان را با شخصیت و کارهای بزرگ امام (ره) آشنا کرد.

وی گفت: برنامه های سالگرد وفات حضرت امام (ره) باید با هدف آشناسازی شخصیت ممتاز ایشان به جامعه به ویژه جوانان طراحی و برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها