به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

دیدار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با خانواده شهید «دوست‌محمدی»

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان با خانواده شهید «حسین دوست‌محمدی» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کرمان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان با خانواده شهید طلبه «حسین دوست‌محمدی» دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این نشست صمیمانه مادر بزرگوار شهید «حسین دوست‌محمدی» به ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: فرزندم را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه‌ های جنگ حق علیه باطل فرستادم و افتخار می‌کنم که مادر شهید هستم.

همچنین در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید «دوست‌محمدی» قرائت شد.

تصاویر+کارکنان اداره کل حفظ آثار کرمان با خانواده بزرگوار شهید«دوست محمدی»دیدار کردند////در حال ویرایش

فرازی از وصیت‌نامه شهید بزرگوار دوست‌محمدی

پدر و مادر جان! هرگز به خود ناراحتی راه نداده و مقاوم و استوار در مقابل سختی‌ها باشيد و با آنان دست و پنجه نرم كنيد و هرگز در مرگ من سياه‌پوش نشويد و برايم گريه نكنيد كه دوست ندارم و راضی نمی‌باشم و خواهرم را زينب‌گونه بزرگ كنيد و به او درس عفت و حجاب بياموزيد و پدر و مادر مرا حلال كنيد و ناراحت و غمگين نباشيد كه اين دنيا خيلي بی‌وفا است و می‌گذرد، تحمل سختی‌ها نتيجه‌اش بهشت است. به برادرانم هم بگوييد مرا عفو كنند و ببخشند و راه مرا ادامه بدهند و اگر از من بدی ديده‌اند، به بزرگواری خود مرا ببخشند و عفو كنند. در آخر از همگي طلب عفو و مغفرت می‌كنم.

طلبه «حسین دوست‌محمدی» فرزند رمضان در سال 1348 در شهر اختیارآباد کرمان به دنیا آمد و در دی 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها