مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

شهدای دفاع مقدس، عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران بودند

حجت الاسلام «رحیم جعفری» گفت: استحکام نظام جمهوری اسلامی و برتر شدن قدرت این نظام در دنیا مدیون خون شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 22May 2019
شهدای دفاع مقدس، عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «رحیم جعفری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که به مناسبت سالروز سوم خرداد در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری حرف‌هایش در حد هارت و پورت و تشر زدن است و خود آمریکایی ها هم قدرت ایران در دنیا و منطقه را متوجه شده اند، به گونه ای که اخیراً اعلام کرده اند ما قصد جنگ نظامی با ایران را نداریم و فقط جنگ اقتصادی را در برنامه داریم.

 حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه بدون تردید استحکام نظام جمهوری اسلامی و برتر شدن قدرت این نظام در دنیا مدیون خون شهدای دفاع مقدس است، گفت: ملت ایران زمانی که با این اعتقاد و عشق به دفاع از نظام و انقلاب دپرداختند به راحتی نمی‌گذارند دشمنان نقشه‌های خود را برای براندازی نظام به ثمر برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام شرایط در عرصه بین‌المللی به نفع ملت ایران است زیرا ما یک تفکر شفاف، سالم و نجات بخش به نام تفکر اسلامی داریم، بیان کرد: بنیانگذار این انقلاب همواره به دنبال معرفی این تفکر نجات‌بخش به تمام آزادی‌خواهان جهان بود.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: شرایط امروز کشور شرایط حساسی است، هرچند در هفته اخیر شاهد عقب نشینی دشمن از مواضعش بودیم. 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا امروز در انزوا به سر می‌برد، افزود: هم اکنون آمریکا در تمامی زمینه ها تنها است، امروز نه کشورهای قدرتمند دنیا با آمریکا هستند و  نه اندیشه و مبانی درستی دارد که پشتوانه اش باشد.
 
وی با بیان اینکه امروز در شرایط بین المللی همه چیز به نفع ما است و هیچ چیز به نفع دشمن نیست، گفت: ما با تکیه بر تفکر نجات بخش اسلام انقلاب را به پیروزی رسانده ایم و امروز هم نه به دنبال کشور گشایی هستیم و نه جنگ، بلکه فقط می خواهیم اندیشه های اسلام را به جهانیان معرفی کنیم و تا کنون هم همین کار را انجام داده‌ایم.
 
 حجت الاسلام جعفری در ادامه از سال‌های دفاع مقدس به عنوان پشتوانه و استحکام نظام یاد کرد و افزود: در ایران اسلامی در طول سال‌های دفاع مقدس با وجود سختی‌های زیادی که وجود داشت و بدون برخورداری از تجهیزات پیشرفته نظامی توانستیم از فراز و نشیب ها عبور کنیم.
 
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز هم آنهایی که برای این نظام از جانشان مایه گذاشته اند قطعاً نمی گذارند برای کشور مشکلی پیش بیاید.
 
وی تصریح کرد :امروز ایران اسلامی بدون تردید یکی از قدرت های بزرگ دنیا از نظر سیاسی به شمار می‌رود که این مهم را مرهون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

 حجت الاسلام جعفری در ادامه اشاره ای هم به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی داشت و افزود: انقلابی ماندگار است که بتواند آرمان های اولیه خود را همان طور که بوده به نسل های بعد منتقل کند و چون آرمان ما اسلام است، ماندگار خواهیم بود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه تحریم ها همواره علیه کشور ما وجود داشته گفت:  تحریم ها ما را به سمت تولید و احیا می کشاند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها به عنوان یکی از موثرترین ابزارها در دنیای امروز یاد کرد و افزود: این مهم ضرورت برنامه‌ریزی رسانه‌ها برای تولید اخبار متناسب با شرایط را بیشتر می‌کند.
 
حجت الاسلام جعفری تأکید کرد: از رسانه ها انتظار داریم متناسب با شرایط تولید محتوا کنند و برای انعکاس واقعی آن چه که هستیم بکوشند‌.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار