مدرس رسانه؛

«رادیو» فراگیرترین رسانه دوران دفاع مقدس بود

سعید صادقی مقدم با اشاره به محدود بودن رسانه ها در دوران دفاع مقدس، گفت: فراگیرترین رسانه آن دوران رادیو بود و بر همین اساس گویندگان و خوانندگان حماسی آن روزها نقش به سزایی را ایفا می‎کردند.
کد خبر: ۳۴۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سعید صادقی مقدم» خبرنگار ایرنا و مدرس رسانه در نشست بازخوانی نقش رسانه های استان یزد در دوران دفاع مقدس که صبح امروز با حضور اهالی، صاحب نظران و اساتید رسانه برگزار شد، رسانه را به معنای رساندن پیام دانست و اظهار داشت: سرودها، نوحه ها، و هنرهای دوران دفاع مقدس نوعی رسانه بودند.

وی افزود: آن دوران رسانه ها بسیار محدود بودند و فراگیرترین رسانه آن دوران رادیو بود و بر همین اساس گویندگان و خوانندگان حماسی آن روزها نقش به سزایی را ایفا می کردند.

صادقی مقدم نقش رسانه ها در جنگ تحمیلی و در ایجاد روحیه خودباوری بین مردم را حائز اهمیت قلمداد کرد و ادامه داد: اکنون نیز روزنامه ها و خبرگزاری ها باید به طور غیرمستقیم دوران دفاع مقدس را بازخوانی کنند.

خبرنگار ایرنا پیشنهاد کرد: با استفاده از متخصصان رسانه اتاق فکری تشکیل شود و با استفاده از ابزار های غیر مستقیم آثار و ارزش های دفاع مقدس منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار