مدیرکل صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ مقاومت و تجربه مردم از هشت سال دفاع مقدس را باید ترویج داد

یوسف افشارنیا گفت: باید فرهنگ مقاومت و تجربه مردم از هشت سال دفاع مقدس را ترویج داد و همه ما پای دفاع از میهن و آرمان‌های خودمان باشیم و مقاومت کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ظهر امروز در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: در شرایط کنونی که به طور قطع یک جنگ تمام‌عیار است و به فرموده مقام معظم رهبری آرایش دشمن در همه حوزه‌ها نشان‌دهنده جنگ است، باید رسانه‌ها با الهام از مکتب ائمه اطهار به ویژه امام حسین(ع) مانند دوران دفاع مقدس ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز با سال‌ گذشته و دوسال قبل تفاوت دارد، افزود: با نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و تجربه مردم علیرغم همه توطئه‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند مردم پای کار هستند و شرایط سخت را تحمل و با رهبری رهبر عظیم‌الشان انقلاب مدیریت می‌کنند.

افشار نیا با اشاره به اینکه موضوع مقاومت را در جنگ تحمیلی تجربه کرده ایم بیان داشت: در شرایط فعلی جامعه، وظیفه اصحاب رسانه است که بتوانند با پیروی از سیره اهل بیت(ع) مقاومت را  به مردم نشان دهند.

وی افزود: باید فرهنگ مقاومت و تجربه مردم از هشت سال دفاع مقدس را ترویج داد و همه ما پای دفاع از میهن  و آرمانهای خودمان باشیم و مقاومت کنیم.

افشار نیا تاکید کرد: هر چند شرایط برای همه سخت است اما همین فرهنگ ارزشمند مقاومت است که همه را پای کار آورده است.

وی با اذعان بر اینکه بحث مقاومت تنها راه برون رفت از این مسئله بود بیان داشت: مقاومت تنها در دایره اقتصاد نیست بلکه  در مقابل سختی و ها و تهدیدها هم مورد نظر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها راه مقاومت است، افزود: آنچه به صورت مستند اعم از صوتی، تصویری و مکتوب از دفاع مقدس باقی مانده، میراث ماندگاری است که بیانگر وقایع دفاع مقدس و حرکت جهادی رزمندگان در آن دوران بوده و توسط خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها