فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

برگزاری اجتماعات بزرگ نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری

سردار «علی محمد اکبری» از برگزاری اجتماعات نیروهای مسلح همزمان با سوم خرداد در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 22May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم (ع)، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اعلام برنامه‌های سپاه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سی و هفتمین سالگرد آزادسازی خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و برجسته سازی زوایای مختلف عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سی وهفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، 470 برنامه در قالب 58 محور پیش بینی شده که در رده‌های بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: محفل انس و مودت نیروهای مسلح (سپاه و نیروی انتظامی) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) روز پنج‌شنبه دوم خرداد برگزار می‌شود و به میمنت ماه مبارک رمضان به جای صبحگاه های مشترک امسال اجتماعات نیروهای مسلح همزمان با سوم خرداد در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.

سردار اکبری، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان برشمرد.

وی، همچنین به نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان این استان در قالب تیپ و لشکرهای مختلف در فتح خرمشهر  بسیار موثر بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار