سردار غیب‌پرور خبر داد؛

احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور توسط بسیج خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ - 22May 2019

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «غلامحسین غیب‎پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‎زده سیمرغ با بیان اینکه ماه رمضان سبب تعطیلی کار مرمت مناطق سیل‎زده توسط جهادگران نشده بلکه سبب انگیزه مضاعف شده است، اظهار داشت: ارزیابی من این است که واقعاً در مناطق سیل‎زده مازندران خوب کار شده است.

وی با ابراز رضایت از روند بازسازی مناطق سیل زده در مازندران گفت: تاکنون ۲۵۵ واحد مسکونی در سیمرغ تعمیر و مرمت شده و ۳۶۱ واحد نیز در دست احداث است و کار این واحدها ۱۲۰ روزه به پایان می‌رسد.

سردار غیب پرور با اظهار اینکه ساخت ۲۰ هزار واحد در مناطق سیل‌زده توسط بسیج انجام خواهد شد، گفت: کار ساخت این واحدها توسط بسیج شروع شده و آنچه که مایه خوشبختی است اینکه همگرایی روزهای اول کماکان باقی است و سیل سبب همگرایی بین دستگاه‌ها و همه مردم شده است.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور با اشاره به حضور گروه‌های جهادی دانش آموزی در مناطق سیل زده عنوان کرد: خدا را باید به خاطر وجود مردمان مومن باانگیزه دینی و انقلابی شکر کرد که با اخلاص کامل در حال کار شبانه روزی هستند.

وی گفت: ماه رمضان امسال طعم دیگری از نوع دوستی و مهرورزی دارد و همان گونه که قول دادیم مردم را رها نمی‌کنیم تا روز آخر در کنار آنها باقی خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار