مسئول حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

هسته‌های پژوهش دفاع مقدس طلاب در یزد فعال می‌شود

حجت‌الاسلام محمدهادی خسروی از فعال شدن هسته‌های پژوهش دفاع مقدس طلاب در یزد، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ - 22May 2019

هسته‌های پژوهش دفاع مقدس طلاب در یزد فعال می‌شودحجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، با اشاره به تشکیل جلسه هسته‌های پژوهش، اظهار داشت: این جلسه  در محل سالن جلسات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با حضور خواهران و برادران بسیجی علاقه‌مند تشکیل شد.

وی افزود: هدف اصلی از راه‎اندازی این هسته جمع‌آوری اطلاعات شهدای طلبه و روحانی استان در یک حرکت سریع تر است.

حجت‌الاسلام خسروی با اشاره به اینکه مقرر شده است راهبری اصلی را بسیج طلاب و روحانیون یزد عهده‌دار شوند، تاکید کرد: طی جلسات آینده به ازای هر پایگاه بسیج یک هسته پژوهش ایجاد می شود؛ در قدم اول هر هسته پژوهش درباره یکی از شهدای حوزه علمیه استان به جمع‌آوری اطلاعات می پردازند.

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد هدف دوم از این حرکت جهادی را شناخت استعداد موجود و استفاده از فرصت‌ها دانست و اذعان کرد:  تولید ده‌ها اثر درباره‌ی شهدای طلبه و روحانی قابل تحقیق استان یزد از این مهم حاصل می شود.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد که روندی ثابت و یکسان جهت فعالیت هسته‌ ها تدارک دیده شود و همچنین در جلسه آینده در منزل وقفی شهیدان ذاکری نژاد برگزار شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار