مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

رزمندگان جز شادی چیزی را برای مردم به ارمغان نیاوردند

سید حسین نازاریان با بیان اینکه رزمندگان جز شادی چیزی را برای مردم به ارمغان نیاوردند، گفت: رزمندگان در شبهای عملیات با خوشحالی خود را برای حضور در عملیات حاضر می‎کردند و با برگزاری مراسم‎هایی مانند حنابندان خاطرات شیرینی را از خود به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۳۴۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ - 22May 2019

رزمندگان و شهدا جز شادی چیزی را برای مردم به  ارمغان نیاوردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان هستیم.

وی گفت: در راهپیمایی ها، جلسات خانواده های شهدا و ایثارگران بیشترین حضور را دارند و این نشانه پایبندی آنها به ارزشهای انقلاب اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند 10 درصد از بودجه فرهنگی خود را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند، افزود: طبق قانون همه دستگاه‌ها موظف هستند 25 درصد از استخدام‌های خود را ایثارگران اختصاص دهند.

نازاریان تصریح کرد: ما متصدیان امور ایثارگران این توقع را از دستگاه‌ها داریم که قانون های مصوب شده در خصوص ایثارگران و خانواده هایشان را عملی کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان، جانبازان و شهدا جز شادی چیزی را برای مردم به ارمغان نیاوردند، خاطرنشان کرد: رزمندگان در  شب‌های عملیات با خوشحالی خود را برای حضور در عملیات حاضر می کردند و با برگزاری مراسم هایی مانند حنابندان خاطرات شیرینی را از خود به یادگار گذاشتند.

مدیر کل نبیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان گفت:  به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، مراسم غبارروبی گلزار شهدا در خرم آباد و دیگر شهرهای استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها