مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور؛

بهترین خدمت به خانواده ایثارگران اجرای قانون مجلس است

حسین همراهی گفت: بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده آن‌ها قانون خدمات ایثارگران مصوب مجلس است و همه دستگاه‌ها باید بر اساس قانون، نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان و کارمندان قراردادی و پیمانی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۳۴۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷ - 23May 2019

بهترین خدمت به خانواده ایثارگران اجرای قانون مجلس استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «حسین همراهی» در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان قم که امروز در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، آمریکا و دیگر استعمارگران وقتی صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها را مشاهده کردند، چاره‌ای نیافتند جز اینکه کشور‌های منطقه را به جنگ علیه ملت ایران تشویق کنند.

همراهی افزود: امام (ره) جنگ را که یک تهدید بود به یک فرصت تبدیل کرد سپس واژه دفاع مقدس را بر زبان‌ها جاری ساخت و به این مسئله مشروعیت بخشید.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: امروزه ملت ما در مقابل هر تهدید داخلی و خارجی با هم متحد و یکپارچه هستند زمانی ما آسیب می‌بینیم که در درون ما تشتت و اختلاف وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل اختلافات حزبی، جنایی و قومیتی هوشیار باشیم تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند از هر نقطه به کشور ضربه بزند آن زمانی که در میان ما اختلافاتی به وجود بیاورند آن روز زنگ خطری برای همه ما خواهد بود.

مسوول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور عنوان کرد: در تمام دنیا برای مدافعین و کشته‌های جنگی ارزش فراوانی قائل هستند و قوانینی را برای خانواده‌های آن‌ها تصویب می‌کنند ما نیز باید برای شهدای جنگ تحمیلی و خانوده آن‌ها ارج و قرب خاصی را ترتیب دهیم.

همراهی بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده آن‌ها را قانون خدمات ایثارگران که در مجلس تصویب شده است عنوان کرد و گفت: طرح استفساریه در مجلس تصویب شد بنابراین همه دستگاه‌ها باید بر اساس قانون، نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان و کارمندان قراردادی و پیمانی خود (که از خانواده شهدا و ایثارگر هستند) به رسمی اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها