مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

اقتدار صدام در عملیات بیت‌المقدس شکسته شد

«محمدرضا فخر» با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس به خوبی حضور مردمی خودش را نشان داد و صدام فهمید که شکست خورده است، گفت: اقتدار صدام در این عملیات شکسته شد و پشتیبانان صدام نیز فهمیدند روی وی نمی‌توانند حساب کنند.
کد خبر: ۳۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 23May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در مراسم شب خاطره رزمندگان عملیات بیت‌المقدس که به مناسبت گرامیداشت این عملیات در محضر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در دهم اردیبهشت سال 61 آغاز شد و در سه محور و چهار مرحله انجام شد که چند خصوصیت اساسی داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های این عملیات بیان داشت: شاخصه اول این عملیات توکل بر خدا بود که اگر ما هم غفلت کردیم رهبر و امام ما در آن موقع این نکته را یادآور شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی درخصوص ویژگی دوم این عملیات گفت: اتحاد مثال زدنی در بین ارتش و امت حزب‌الله شاخصه دوم عملیات بیت المقدس بود.

فخر با بیان اینکه اولین عملیاتی که از یک سو شهید صیادشیرازی فرمانده ارتش و سردار «محسن رضایی» فرمانده سپاه آن را فرماندهی کردند، عملیات بیت المقدس بود، یادآور شد: نکته مهم این بود که تمام این نیروها تحت لوای فرماندهی کل قوا بودند تا اینکه عملیات به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: نکته سوم نیز حضور چشمگیر و ارزشمند مردم و بسیج مردمی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه در این عملیات به خوبی حضور مردمی خودش را نشان داد و صدام فهمید که شکست خورده است، خاطرنشان کرد: اقتدار صدام در این عملیات شکسته شد و پشتیبانان وی نیز فهمیدند روی صدام نمی‌توانند حساب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار