ضیافت «افطاری ساده» با حضور مادران و همسران شهدا در کرمان

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ضیافت «افطاری ساده» با حضور مادران، همسران و دختران شهدا در «حسینیه دختران انقلابی» کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مادران، همسران و دختران شهدا ضیافت «افطاری ساده» در «حسینیه دختران انقلابی» برگزار شد.

در این مراسم مادر بزرگوار شهید «محسن برهانی» به بیان خاطراتی از فرزندش شهیدش پرداخت و گفت: نیمه‌های شب که از خواب بلند می‌شدم، نماز خواندن همراه با خشوع و خضوع محسن را تماشا می‌کردم و از دیدن این صحنه لذت می‌بردم.

خواهر بزرگوار سه شهید سیف‌الدینی ضمن سفارش به اینکه نمازهایتان را با حضور قلب به جا بیاورید، افزود: محسن به درس خواندن خیلی علاقمند بود و همیشه به دوستان و نزدیکانش سفارش می‌کرد که به درستان اهمیت دهید و من امشب شما دختران و جوانان را به ادامه دهنده راه شهدا سفارش می‌کنم که نسل شما باید این نظام  و انقلاب را حفظ کند که دشمن جرات نگاه چپ به این کشور و این انقلاب که خون‌های بسیاری به پای آن ریخته شده، نداشته باشد.

ضیافت افطاری مادران شهدا در حسینیه دختران انقلابی در کرمان///در حال ویرایش

همچنین در ادامه مادر شهید مدافع وطن «محمدسعید دهقان» نیز در جمع دختران انقلابی، زندگی‌نامه محمدسعید را قرائت کرد و بیان داشت: افتخار می‌کنم که فرزندم با رشادت و شجاعت از حقوق مردم دفاع و از این دنیا گذر کرد و در این راه به شهادت رسید و من افتخار می کنم که در جایگاه مادر شهید هستم.

ضیافت افطاری مادران شهدا در حسینیه دختران انقلابی در کرمان///در حال ویرایش

در ادامه این مراسم از مادران، همسران و دختران شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار