نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

فتح خرمشهر معجزه خدا بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فتح خرمشهر معجره خداوند بود چرا که طبق برنامه‌ریزی‌هایی که رژیم بعث عراق انجام داده بود آزادسازی خرمشهر غیرممکن بود چون آنها تمام دور تا دور خرمشهر را میدان مین، سیم‌خاردار و مانع ایجاد کرده بودند و امکان هرگونه عملیات را از نیروهای ما گرفته بودند، اما خدا خواست و آزاد شد.
کد خبر: ۳۴۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، آیت‌الله «سیدمحمد حسینی‌شاهرودی» امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در حسینیه ستاد سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد اظهار داشت: این فرمایش امام خمینی که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، به حق، اساس کار خرمشهر بود.

وی گفت: یکی از مسائل اساسی نقش خدا در همه وقایع و از جمله در واقعه فتح خرمشهر بود در واقع خداوند متعال برای نشان دادن و اثبات عظمت و قدرت خود به دشمنان اسلام و دین این کار را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: فتح خرمشهر معجره خداوند بود چرا که طبق برنامه‌ریزی‌هایی که رژیم بعث عراق انجام داده بود آزادسازی خرمشهر غیرممکن بود چون آنها تمام دور تا دور خرمشهر را میدان مین، سیم‌خاردار و مانع ایجاد کرده بودند و امکان هرگونه عملیات را از نیروهای ما گرفته بودند، اما خدا خواست و آزاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها