سردار فدوی:

ایران مستکبران را در سوریه ناکام گذاشت

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مستکبران عالم هرچند تمام امکانات خود را بکار گرفتند تا در سوریه دولت دیگری تشکیل شود، اما به اعتراف خودشان چون ایران نخواست، موفق نشدند.
کد خبر: ۳۴۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 23May 2019

به گزلرش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم شکرگذاری و نثار تاج گل که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس وحدت کلمه تجلی بخش تمام صحنه ها بود، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس در حالی که ابزار دنیایی و مادی برای ما فراهم نبود توانستیم با وحدت و اتکا به خداوند بر مستکبرین عالم که علیه انقلاب اسلامی بسیج شده بودند، پبروز شویم البته این هم وعده ای یود که خداوند داده بود.

وی افزود: مستکبرین عالم در طول هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن بویژه در 10 الی 15 سال اخیر که جنگ هایی را در منطقه ایجاد کردند نتوانستند بر خلاف وعده خداوند که همان طرفداری از جبهه حق است، عمل کنند.

سردار فدوی ادامه داد: مستکبرین عالم تمام ظرفیت های خود را در سوریه بکار گرفتند تا دولت دیگری در این کشور تشکیل شود اما به اعتراف خودشان نتوانستند موفق شوند چون ایران نخواست.

وی تصریح کرد: در طول 55 سالی که از شروع نهضت امام خمینی می گذرد علی رغم آنکه تمام آمار و ارقام مادی نسبت به امکانات ایران اسلامی بیشتر بوده، اما صاحبان این آمار و ارقام مادی هیچ گاه نتوانستند بر ما پیروز شوند به دلیل آنکه ما معتقد به وعده های الهی هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به اینکه خیلی از توطئه های دشمنان را مردم متوجه نمی شوند چون بنا بر وعده خداوند این توطئه ها به سرانجام نمی رسند، گفت: یکی از تجلی های الهی در ازادسازی خرمشهر نمایان شد زیرا به لحاظ مادی رزمندگان ما نمی توانستند خرمشهر را آزاد کنند اما از انجایی که رزمندگان اسلام به خداوند متوسل بودند و وحدت کلمه داشتند، توانستند بر خلاف تصورات مادی بر دشمن غلبه کرده و پیروز شوند البته از این تجلی های الهی در طول انقلاب اسلامی بسیار وجود دارد.

سردار فدوی تاکید کرد: دشمنی با ایران اسلامی نسبت به گذشته گسترده تر و پیچیده تر شده چرا که در گذشته دشمنی ها عیان بود و با اسلحه مقابل ما می جنگیدند اما اکنون با استفاده از رسانه و شبکه های اجتماعی، جنگ خود را به خانه های ما آورده اند؛ با این حال در این شرایط باز هم در برابر ما منفعل هستند.

وی با انتقاد از اینکه چرا بعضی ها این انفعال دشمن را نمی فهمند، گفت: وزیر دفاع وقت آمریکا عنوان می کند که ما با همپیمانان منطقه ای و فرا منطقه ای خود به دنبال این هستیم که توانایی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد؛ اکنون نه تنها منطقه بلکه در سایر کشورهای اسلامی نیز به برکت انقلاب اسلامی رویه ما را در برابر زورگویان در پیش گرفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: دشمنان این انقلاب وقتی مطمئن شدند نمی توانند از نظر نظامی کاری علیه ایران انجام دهند تصمیم گرفتند به زعم خودشان باهدف تضعیف جبهه مقاومت، حزب الله لبنان، گروه های فلسطینی، یمنی ها و سوری ها را با شکست مواجه سازند اما در این راه هم موفق نشدند و شکست خوردند.

وی با اشاره به جنگ یمن عنوان کرد: در یمن کشورهای ضعیف منطقه نتواستند علی رغم داشتن تمامی تجهیزات و سلاح های نظامی پیشرفته از عهده حوثی ها بر آیند؛ از جنگ جهانی دوم تا کنون حدود 50 کشتی جنگی مورد اثابت موشک قرار گرفته که از این تعداد 18 فروند را حوثی ها مورد اصابت قرار داده اند.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه در دفاع مقدس 200 هزار شهید دادیم، افزود: وقتی بر پایه قرآن عمل کنیم سخت ترین کارها که همان دادن جان باشد، سخت نخواهد بود پس وقتی سخت ترین کارها را می توانیم انجام دهیم آیا نمی توانیم سایر کارها را انجام دهیم؟ قطعا می توانیم اما به شرط آنکه برپایه قرآن عمل کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: مردم ما چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند و چند ماهی هم از ان می گذرد در حالی که می گفتند مردم ایران جشن 40 سالگی خود را نخواهد دید چون انها هنوز نمی دانند با 200 هزار شهیدی که تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده، نشان دادیم در هر صحنه ای حتی در صحنه جان دادن برای اسلام باشد، حاضر خواهیم بود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار