برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در محل سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 23May 2019

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با حضور گردان‌های نمونه ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج و جمع کثیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و مسئولین استانی در محل سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار پاسدار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و امنیت، اظهار داشت: همه ساله در این روز نیروهای نظامی، انتظامی و مردم سرافراز ایران اسلامی گردهم می آیند تا قدردان حماسه سازانی باشند که در سوم خرداد با انجام عملیات بیت المقدس جهان را شگفت‌زده کرده و دشمنان را با قدرت ایمان و اراده پولادین این ملت آشنا کردند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما قدردانی از رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: امروز همه ما مسئولین، مردم و نیروهای نظامی و انتظامی باید قدردان خون شهدا و ایثارگرانی که با گذشت از جان و آرامش خود گذشتند تا انقلاب پایدار بماند، باشیم.

سردار پاسدار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: با نگاهی به تاریخ میتوان فهمید با انبوه اقداماتی که بر ضد انقلاب انجام شد به دلیل دینی و مکتبی بودن این انقلاب و رهبری مدبرانه و مدیریت باشکوه انقلاب توسط امام راحل، دشمنان هیچگاه نتوانستند خدشه ای به این ملت و نظام مقدس وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: چند سال پس از دفاع جانانه مردم خرمشهر از شهرشان و درست پس از عملیات فتح المبین بود که در عملیات بیت المقدس در وسعتی به پهنای چندین کشور اروپایی و نیم کشور لبنان یعنی در بیش از ۵هزار کیلومتر مربع این نیروهای انقلابی به صف شدند و با فرمان امام خمینی(ره) با ایمان و اخلاصی بی نظیر برای آزادسازی خرمشهر عمل کردند.

سردار مارانی با تاکید بر اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر در تاریخ جهان بی نظیر بود، گفت: تاریخ جنگ های جهان چنین عملیات و طرحی بی عیب بی نظیری را به خود ندیده است، عملیات بیت المقدس در سه محور و با سه قرارگاه تاکتیکی مهم آغاز شد و هنوز هم با نگاهی به نقشه خیلی ها باور نمی‌کنند عملیاتی به این بزرگی بعد از عملیات عظیم فتح المبین انجام شده و به پیروزی هم رسیده باشد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات جنگ با ایران را ندارد، تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب میفرمایند آمریکا جرات جنگ با ایران را ندارد به همین دلیل است که دشمنان بارها رشادت و جان فشانی این ملت را دیده و در برابر قدرت اراده و ایمان این ملت شکست های سختی خورده‌اند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای ارتش، انتظامی، مرزبانی و سپاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار