فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

فتح خرمشهر برجسته‌ترین قله دوران دفاع مقدس است

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس 40 سال انقلاب اسلامی را بیمه کرده، گفت: فتح خرمشهر شکلی از برجسته‌ترین قله دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 23May 2019

فتح خرمشهر برجسته ترین قله دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش تجلیل از خانواده‌های ایثارگر عملیات بیت‌المقدس استان بوشهر اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، فرهنگی در ایران تولد یافت که بر پایه ایثار، فداکاری،از خودگذشتگی، شهادت طلبی، ولایتمداری با محوریت ایمان و مبنای فکری مکتب اسلام استوار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، 40 سال انقلاب اسلامی را بیمه کرده گفت: فتح خرمشهر شکلی از برجسته‌ترین قله دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه این فرهنگ ضامن شکوه ملت ایران بر قله‌های رفیع بشری است خاطرنشان کرد: تلاش همه جانبه شهدا، جانبازان و صبر و استقامت آزادگانی همچون شما انقلاب اسلامی را تبدیل به دژ شکست ناپذیر کرده است.

رزمجو تصریح کرد: در شرایط امروز که انقلاب مورد هجمه دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی قرار گرفته این فرهنگ و استفاده آن برای پیشبرد انقلاب و برای خنثی کردن توطئه‌ها بسیار کاربرد دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نقش برجسته عملیات بیت المقدس در معاملات سیاسی و نظامی دنیا اثرگذار است تأکید کرد: عملیات بیت المقدس هندسه دنیا را در هم ریخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار