برگزاری محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در شهرکرد

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 23May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی (ع) در حاشیه این محفل معنوی اظهار داشت: این اجتماع که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار شده مظهر وحدت رزمندگان دوران دفاع مقدس حول محور ولایت، همچنین توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و تمسک به آیات قرآن مبین است که منجر به آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس شد.

وی افزود: امروز محفل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد، با حضور نیروهای سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و عزیزان نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شده که نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح تحت فرمان فرمانده معظم کل قواست.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در راستای وحدت و همدلی کارکنان سپاه و نیروی انتظامی در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر،" روز مقاومت، ایثار و پیروزی"، به منظور بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان و همچنین نیروی انتظامی در این مکان مقدس جمع شده اند، تا با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کرده و با مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا بیعت دوباره داشته باشیم.

وی افزود: وحدت بین نیروهای ارزشی همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است؛ لذا این نشست ها می تواند باعث تقویت وحدت بین نیروهای مسلح و افزایش همدلی آنها شود.

سردار غلامزاده گفت: اعلام آمادگی برای خدمت به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری با هم افزایی بین نیروهای مسلح از دیگر پیام های این محفل نورانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار