فرمانده سپاه عاشورا:

برای رهایی از هجمه‌های دشمن باید موانع داخلی را از پیش برداشت/ عده‌ای در خدمت غیرانقلابی‌ها هستند

«عابدین خرم» گفت: برای آن که دست ما به معابر دیجیتالی برسد تا فکر ملت را از هجمه‌های دشمن آزاد کنیم، موانع داخلی در پیش داریم که بعضا در خدمت غیرانقلابی‌ها هستند.
کد خبر: ۳۴۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا با رهبرمان عهد و پیمان مجدد ببندیم، دعای ماه رمضان ما پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه‌ باطل است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس تقوا بود و هنرمندان باید با هنر شکوه مقدس دفاع مقدس را جاودانه سازند و اخلاص ملت و فداکاری‌‌هایشان را نمایان کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد، یادآور شد: ۲ سال قبل در چنین مراسمی رهبر انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهرها در پیش داریم و آزادسازی آن‌ها دشوارتر از سال ۱۳۶۱ خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر نقش هنرمندان انقلابی و خطرات فرهنگی، متذکر شد: برای آن که دست ما به معابر دیجیتالی برسد تا فکر ملت را از هجمه‌های دشمن آزاد کنیم، موانع داخلی در پیش داریم که بعضا در خدمت غیرانقلابی‌ها هستند.

خرّم با بیان اینکه تفکر انقلابی باید به جنگ رهایی‌بخش مردمی تبدیل شود تا در جنگ اقتصادی و روانی دشمن پیروز شویم، تصریح کرد: ما در برابر تفکر خاورمیانه بزرگ و معامله‌ قرن مقاومت مقتدری تشکیل داده‌ایم و نحوه جنگیدن ما باید تغییر پیدا کند تا خرمشهرهای اشغالی را آزاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار