مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

سران مستکبر غرب و شرق می‌گفتند خرمشهر آزاد نمی‌شود

«اسغر عباسقلی‌زاده» گفت: سران غرب و شرق می‌گفتند امکان پیروزی ایران در عرصه‌های نبرد باتوجه به امکانات پیشرفته‌ نظامی عراق و نیروی انسانی متعددشان امکان‌پذیر نیست و خرمشهر آزاد نمی‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای جنگ تحمیلی در تبریز، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در جنگ ایمان با کفر، در صف اول مقابله با استکبار جهانی ایستادند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، بلوک شرق و غرب در کنار یکدیگر ایستادند تا با آغاز جنگ تحمیلی به دست صدام و تجهیز نظامی رژیم بعث، به انقلاب اسلامی ایران خاتمه دهند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اراده‌ خداوند بر این بود تا خون بر شمشیر پیروز شود، عنوان کرد: منافع آمریکا، غرب و شرق در منطقه با انقلاب اسلامی ایران به خطر افتاده بود و آنان قصد داشتند با اشغال خاک ایران و تغییر حکومت، بار دیگر بر کشورهای اسلامی مسلط شوند.

وی تاکید کرد: به واسطه‌ دلیری مردم قهرمان ایران اسلامی و جوانانی که برای دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات‌شان همه‌چیز را رها کردند و در جبهه‌ها حاضر شدند، فتنه‌های جهان استکبار نقش بر آب شد.

عباسقلی‌زاده با اشاره به حمایت همه جانبه‌ی آمریکای جهان‌خوار، انگلیس فریبکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از نیروهای بعثی، یادآور شد: آنان می‌گفتند امکان پیروزی ایران در عرصه‌های نبرد باتوجه به امکانات پیشرفته‌ نظامی عراق و نیروی انسانی متعددشان امکان‌پذیر نیست و خرمشهر آزاد نمی‌شود اما این تحلیل‌ها به لطف خداوند رنگ باخت.

این مسئول متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راه شهدا را ادامه می‌دهند و با همان روحیه ایثار و شهادت‌طلبانه در دفاع از آرمان‌ها پیش‌قدم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار