بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛

رزمندگان با آزادسازی خرمشهر روز مقاومت را در تقویم کشور به ثبت رساندند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 23May 2019

رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر روز مقاومت را در تقویم کشور به ثبت رساندندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی سازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد 1361 یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه است.

آن روز که امپراتوری خبری غرب، تصاویر صدام را در جبهه‌های جنگ به دنیا مخابره می‌کردند و صدام با تحریک و پشتیبانی قدرت‌های غرب و شرق و حمایت کشورهای مرتجع منطقه سرمست از قدرت و تبلیغات، سودای فتح چند روزه تهران را در سر داشت در مدت زمان کوتاهی ماشین جنگی او که معجونی از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته قدرت‌های بزرگ جهان بود، زمین‌گیر شد و 44 کشور حامی او اعتراف کردند که ارتش رژیم بعث در برابر مقاومت نیروهای ایرانی شکست خورده است.

آن روز که رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمین‌شان روز مقاومت را در تقویم کشور برای خود به ثبت رساندند، بذری را کاشتند که 36 سال بعد دفاع سرزمینی آنها تبدیل به عمق راهبردی و تشکیل جبهه مقاومت و محصولی ارزشمند در هزاران کیلومتر خارج از آن شد و دشمنان اسلام را ذلیل و زمین‌گیر نمود به طوری که این نهالی که توسط حضرت امام خمینی با علم و درک عمیق از آینده غرس شد فرزند خلف ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرده است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر این حماسه بزرگ آمادگی خود را بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم خط سرخ شهادت اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار