به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

گلزار شهدای یاسوج غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای شهر یاسوج به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۳۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج امروز به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این آیین مسئولان با اهدای گل به مقام رفیع شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرده و بر تدوام راه عزتمندانه آنها تأکید کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد 28 عنوان برنامه در این استان برگزار می‌شود که غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا در سراسر استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری مراسم شب احیاء در جوار شهدای گمنام یاسوج، سخنرانی مسئولان و فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سطح شهرستان‌ها و مناطق، برگزاری مراسم خاطره‌گویی در ادارات با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل دستگاه‌های مختلف اجرایی از ایثارگرانی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.

این مسئول برگزاری نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد و متذکر شد: در روز چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول نیز در مراسمی در کنگره شهدای استان از فرماندهان و خانواده شهدایی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار