نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مطالعه وصیت‌نامه شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: نباید وصیت‌نامه شهدا را فراموش کنیم و مطالعه وصیت‌نامه شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ چرا که با مطالعه آن‌ها با شهدا و روحیه‌ آنان بیشتر آشنا می‌شویم.
کد خبر: ۳۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سید‌محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان  سمنان و سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منزل دو تن از رزمندگان  عملیات بیت المقدس و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برادران «یارمحمد کرمی» و «ابراهیم قاسم‌پور» از آنان تجلیل کردند.

شاهچراغی بیان داشت: شهدا افتخاراتی همچون امنیت، آرامش، اقتدار و عظمت ایران را به هدیه کردند و نباید این دستاوردها را فراموش کنیم.

وی گفت: نباید هیچ‌گاه نباید شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنیم، شهدا با شهادت خود باعث پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: نام نام‌آوران آن دوران شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان شجاع جنگ هشت‌ ساله نباید به دست فراموشی سپرده شود و نسل کنونی باید بدانند که انقلاب با چه خون‌هایی احیا شده و چه جوانان برومندی را در این راه از دست داده‌ایم.

این مسئول با بیان این که نباید وصیت نامه شهدا را فراموش کنیم، ادامه داد: مطالعه وصیت نامه شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ چرا که با مطالعه آن‌ها با شهدا و روحیه‌ی آنان بیشتر آشنا می شویم.

شاهچراغی متذکر شد: حماسه فداکاری‌های رزمندگان اسلام در تاریخ ثبت شده و هرگز فراموش نخواهد شد و عزت و سرافرازی امروز کشور مرهون خون شهد و ایثارگری و مجاهدت رزمندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها