با حضور زنان مقاوم دزفول؛

کتاب «سفیران ایثار» رونمایی شد

کتاب «سفیران ایثار» با حضور زنان مقاوم دزفول و رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۴۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 23May 2019

کتاب «سفیران ایثار» رونمایی شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب سفیران ایثار با محوریت مقاومت در دزفول به نویسندگی رقیه آذرنگ در حاشیه نشست پیشکسوتان زن دفاع مقدس با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از زنان مقاوم دزفول امروز در ساختمان مرکزی ستاد مرکزیراهیان نور رونمایی شد.

رقیه آذرنگ نویسنده کتاب سفیران ایثار در این مراسم اظهار داشت: دختران دزفول نقش یک رزمنده را در دوران دفاع مقدس ایفا می‌کردند. فداکاری و عظمت این زنان مقاوم به حدی زیاد است که در قالب یک کتاب نمی‌گنجد.

وی افزود: پیش از این کتاب، کتاب «عصمت» را نوشتم که چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با نویسندگان، این کتاب را تایید و تحسین کردند. شهید عصمت یکی از زنانی بود که در دزفول فعالیت داشت. این شهید بزرگوار سفیر زنان مقاوم دزفول است.  

نویسنده کتاب سفیران ایثار خاطرنشان کرد: مردم دزفول از جان و مال‌شان برای جلوگیری از سقوط شهر گذشتند. در تاریخ 30 اسفند سال 66 خبری در روزنامه‌های سراسری کشور تحت عنوان اهدای پول و طلا به مبلغ 177 میلیون به جنگ از سوی مردم دزفول منتشر شد.

مریم مجتهدزاده در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم جوانان در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از پیش فعالیت کنند. با شناختی که نسبت به رقیه آذرنگ نویسنده کتاب سفیران ایثار دارم، می‌دانم که آینده درخشانی در انتظار او است.

وی افزود: ایستادگی و از خودگذشتی زنان دزفول گمنام مانده است. جلد دوم کتاب سفیران ایثار با محوریت زنان مقاوم دزفول توسط رقیه آذرنگ نوشته و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار