مزار شهدای قصرشیرین غبارروبی و عطرافشانی شد

به مناسبت بزرگداشت فتح خرمشهر و روز مقاومت، مزار شهدای شهرستان قصرشیرین امروز با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۳۴۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 23May 2019

مزار شهدای قصرشیرین غبارروبی و عطرافشانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت بزرگداشت فتح خرمشهر، مزار شهدای شهرستان قصرشیرین امروز با حضور معاون فرماندار قصرشیرین، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولان و کارکنان ادارات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غبارروبی و عطرافشانی شد.

«حشمت‌الله رضایی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: افتخار و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای والامقام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از این کیان مقدس از جان خود گذشتند.

رضایی افزود: امروز ایران اسلامی در اوج افتخار و قدرت قرار دارد که این افتخار به برکت رهبری‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ولایت پذیری رزمندگانی است که با الهام از مکتب عاشورا و اطاعت از ولی فقیه توانستند افتخارآفرینی کرده و حماسه خلق کنند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا بار دیگر با آرمان های امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها